کمک ۱۰۰ میلیون تومانی پدر صنعت نوین بتن ایران برای مادران زندانی جرائم غیر عمد

علی اصغر کیهانی

 

رئیس کمیته تخصصی  توسعه کسب و کار یونسکو ایران در همایش ارزش آفرینان نصف جهان از سر کار خانم دکتر مینا رضایی  تشکر و قدر دانی کرد که همواره قدم های بزرگ برای کمک ومساعدت هم نوعان و ایجاد کار آفرینی برای زنان زندانی بر می دارد .

دکتر علی اصغر کیهانی گفت :  این آئین در مرکز نصف جهان استان زیبای اصفهان با هدف ترویج کار آفرینی و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بر گزار شده و امید وارم شاهد توسعه اینگونه برنامه ها توسط خیرین نیک اندیش باشیم تا جایی که امکان دارد چون با این کار حال خودمان بهتر می شود .

پدر صنعت نوین بتن ایران به عنوان یک خیر و  فعال اجتماعی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان ، به مادران زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم  کمک کرد .

بنیانگذار اولین دانشگاه بتن کشور همچنین، در این آئین   لقب “ایران دخت” را به سر کار خانم دکتر مینا رضایی یک  زن کارآفرین و موفق اهدا کرد.

وی در ادامه افزود :  تلاش و همت والای سر کار خانم مینا رضایی  برای حمایت از زنان و مادران ‌زندانی جرائم غیر عمد در شرایط سخت، نشان دهنده تعهد قابل توجه او به جامعه است.

وی به ترویج و برگزاری بیشتر این نوع فعالیت‌ها در کشور تاکید کرد و گفت : اینکه

زنان در حوزه کارآفرینی همچنان با چالش‌های بسیاری روبرو هستند، خواستار ترویج و تشویق آن‌ها به شکل فعال و مستمر شد.

 

کیهانی در سخنرانی اخیر خود، به موضوعات مختلفی پرداخت و درباره اهمیت سخت کوشی و کار در جوانی صحبت کرد. او تأکید کرد که باید همواره به یاد داشت که تلاش و کوشش در جوانی، باعث موفقیت در زندگی بعدی خواهد شد.

بنیان‌گذار کارخانجات ایران فریمکو ، اسکلت بتنی ایران و پارس لانه  احترام به بزرگتر ها و یادگیری از آن‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: “باید همواره به بزرگ‌ترها احترام گذاشت و از آن‌ها یاد گرفت. آن‌ها تجربه‌ای دارند که ما نداریم و ما باید به آن‌ها گوش داده و از آن‌ها همواره  یاد بگیریم.”

وی  به موضوع صداقت در کار و تلاش برای کمک به دیگران پرداخت. او تأکید کرد که صداقت در کار، عامل مهمی در رسیدن به موفقیت است و همچنین باعث افزایش اعتماد و همکاری در محیط کار می‌شود. همچنین، دکتر کیهانی به تلاش برای کمک به دیگران نیز اشاره کرد و گفت که با این رفتار، فضای خوب و صمیمی در محل کار شکل می‌گیرد و همچنین باعث رشد فردی و حرفه‌ای شخص مورد نظر خواهد شد..

وی در پایان از همه کار آفرینان از جمله بنیان گذار کارخانجات کویر موتور  جناب آقای رضایی تشکر کرد و گفت : تمام افتخار ما این است که خود و فرزندانمان در جایی که به دنیا آمدیم ماندیم و برای اعتلای کشور تلاش کردیم دولت وظیفه دارد از همه کسانی که تولید کننده هستند حمایت کند و اجازه ندهند چوب لای چرخ صنعت بگذارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *